امروزه همینه

جهان من برای همیشه کامل میشه با تو

دوستت دارم

امروزه همینه

نمیدونم چرا خیلیامون یادمون رفته برای چی اومده ایم به دنیا

 

 

یه جوری رفتار میکنیم که

 

پناه بر خدا

 

 

انگاری اینان دنیا رو به وجود اوردند

 

 

چنان مغرور روی زمین راه میرن که انگار ارث پدرشونه

 

 

چنان توی فضای مجازی به اسلام توهین میکنند که نگو .....

 

 

همه مون یادمون رفته که خدا ما رو افرید و برای اطاعت از خودش فرستاد  تا ازمایشمون کنه

 

 

تا به فرشته هاش بگه این همون  ادمی که من افریدم و شما ها بهش شک کردین

 

بهترین مخلوق من و برترین پرستش کننده ی منه

 

 

خدا توی قران میگه

 

 

من میتونستم بدون فرستادن پیامبران بعد ازمعصیت های فراوان شما رو نابود کنم

 

اما این کا رو نکرد

 

 

یادمون باشه ما به وسیله ی همین تعداد محدود بندگان خالص خدا عذاب نمی شیم  

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ برچسب:, ] [ 18:32 ] [ فندوق ] [ ]